مشاهیر مشهد چه کسانی هستند ؟

مشاهیر مشهد چه کسانی هستند ؟

شهر مشهد , مشاهیر مشهد ، نام مشاهیر مشهدی ، چهره های ماندگار مشهد ، حکیم ابوالقاسم فردوسی، حکیم ارد بزرگ . خواجه نظام الملک توسی . اردبزرگ مشهدی . دانشمندان مشهد . مشاهیر معروف شهر مشهد . مشاهیر استان خراسان رضوی . Mashhad . مشهد مقدس , ,دیدنی های مشهد
مشاهیر مشهد چه کسانی هستند ؟

مشاهیر مشهد چه کسانی هستند ؟

شهر مشهد , مشاهیر مشهد ، نام مشاهیر مشهدی ، چهره های ماندگار مشهد ، حکیم ابوالقاسم فردوسی، حکیم ارد بزرگ . خواجه نظام الملک توسی . اردبزرگ مشهدی . دانشمندان مشهد . مشاهیر معروف شهر مشهد . مشاهیر استان خراسان رضوی . Mashhad . مشهد مقدس , ,دیدنی های مشهد

شورای عالی امنیت ملی، درپی تشکیل کمیته نظارت برجام


بیداری و خیزش مردمی ، بدون آگاهی ، شدنی نیست .  حکیم ارد بزرگ

پرسشگری ، خصلت نیک کودکی است ، که آن را باید تا پایان زندگی به همراه داشت .  حکیم ارد بزرگ

پیامد دانایی ، پذیرفتن بار ساماندهی دیگران است .  حکیم ارد بزرگ

تا اندیشه ایی پاسخگو در بین نباشد ، کجروی ادامه خواهد داشت . حکیم ارد بزرگ

تاوان بزرگی ، تنهاییست . حکیم ارد بزرگ

میهن دوستان ، آبادگرند نه کشتارگر ... حکیم ارد بزرگ

با ولخرجی تنها مال نمی رود ، زمان ارزشش فراتر است و آن هم نابود می شود .  حکیم ارد بزرگ

توانایی ، از پس آگاهی و کوشش بسیار ، بدست می آید . حکیم ارد بزرگ

توانایی در کاشانه خاموش نا امیدان ، یافت نمی شود . حکیم ارد بزرگ

بزرگان ، بی باکند ، آنها خوی برتر خویش را ، به آیندگان هدیه می دهند .  حکیم ارد بزرگ

______________________________


شورای عالی امنیت ملی، درپی تشکیل کمیته نظارت برجام    
۱۳۹۴\۰۸\۱۰ - ۵:۵۵ PM


سخنگوی سازمان انرژی اتمی: بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب باید شرح وظایف و ترکیب کمیته نظارت بر اجرای برجام را شورای عالی امنیت ملی مشخص کند.

بهروز کمالوندی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: یکی از بندهای نامه مقام معظم رهبری ضرورت تشکیل کمیته ای برای نظارت بر اجرای برجام است که شورای عالی امنیت ملی روی این مسئله کار می کند.


وی همچنین با اشاره به حضورش در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه در مورد چگونگی اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رعایت این ملاحظات و نحوه اقدامات و کارهای انجام شده و کارهایی که قرار است انجام شود گزارشی ارائه کردیم.

اجرای برجام براساس فرمان مقام معظم رهبری پیش خواهد رفت


کمالوندی با بیان اینکه برنامه سازمان انرژی اتمی را در این جلسه توضیح دادم، اظهار داشت: به نمایندگان مجلس اطمینان دادیم که کار اجرای برجام براساس نگاه، نظر و فرمان مقام معظم رهبری به نحو احسن پیش خواهد رفت.


سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: در مورد راکتور اراک و بازطراحی آن، مبادله مواد غنی شده، مسایل مرتبط با ظرفیت غنی سازی سوالاتی وجود داشت که به هر کدام از آنها پاسخ دادیم البته آقای عراقچی نیز در این جلسه در حوزه خودشان توضیحاتی ارائه کردند.


کمالوندی در ادامه به کمیته ای در سازمان انرژی اتمی اشاره کرد و گفت: این کمیته از دو سال پیش برای هماهنگی بحث های مختلف سازمان همچون پادمانی، حفاظتی و... تشکیل شده است.


وی افزود: در این کمیته درباره مسایل مختلف بحث می شود  برای اطمینان از اینکه کارهای انجام شده همان کارهایی است که باید انجام شود البته با دو ویژگی اول تعهدات ما انجام شود و دوم، دیده شدن برگشت پذیری در صورت لزوم.


سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: این کمیته در طول دو سال گذشته هر هفته یک یا دو جلسه داشته است.
-------------------
افشارزاده: جایگزینم باید فردی مناسب باشد!    
۱۳۹۴\۰۸\۱۰ - ۶:۰۱ PM


سرپرست باشگاه استقلال تهران: مدیریت استقلال را به کسی محول می‌کنم که از عهده این مسئولیت برآید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، افشارزاده با بیان این‌که مدیریت در باشگاه استقلال به هیچ عنوان برایش سخت نیست، ادامه داد: در استقلال به کسوتم احترام گذاشته می‌شود و کارم را به خوبی انجام می‌دهم در صورتی این مسئولیت را واگذار می‌کنم که فرد مناسبی برای جایگزینی پیدا شود، فردی که وزارت ورزش او را قبول و آگاهی هم داشته باشد تا با اطمینان خاطر این وظیفه سنگین را به او محول کنم.


رئیس انجمن پیشکسوتان در ادامه افزود: پیشکسوتان هر رشته‌ای؛ عمری را در رشته خود سپری کرده‌اند و سردی و گرمی آن را چشیده‌اند، به همه نقاط قوت و ضعف رشته خود آگاهی و تجربه چندین ساله حضور در میادین بین‌المللی را دارند، هزینه‌های زیادی از طرف کشور برای آن‌ها خرج شده بنابراین باید از وجودشان استفاده شود.


وی افزود : افرادی علاقه‌مند به خدمت هستند و چشمداشتی هم ندارند، تنها نیاز به محبت و احترام دارند. کسوت یعنی فردی که آراسته به همه محاسن اخلاقی، رفتاری و کرداری است و آگاهی ویژه‌ای دارد، یعنی آن فرد در رشته خود در انتهای مسیر آگاهی است و مسائل فنی را می‌داند و بدون غرض و چشمداشت از آن استفاده می‌کند.


افشارزاده گفت: نباید طوری رفتار شود که پیشکسوتان فکر کنند وبال هستند، درست که پیر هستند و کهولت سن دارند ولی عصای دست ستبر و بزرگی برای ورزش کشور هستند.


رئیس انجمن پیشکسوتان ورزش ایران با بیان این‌که حدود 15 سال این مسئولیت را برعهده دارد، گفت: در انجمن اقدامات زیادی برای پیشکسوتان انجام داده‌ایم، عیادت رفته‌ایم و تا جایی که امکان داشته به این رده کمک کرده‌ایم و قطعه نام‌آوران در بهشت زهرا(س) برای انان گرفته‌ایم.


وی با بیان اینکه در کل جزو نخستین کسانی بودم که پیشکسوتان را نسبت به زندگی آگاهی دادم، گفت: حتی عطاالله بهمنش بزرگترین گزارشگر تاریخ ورزش ایران که امروز در بستر بیماری است تنها صدای من و همسرش را می‌شنود یعنی با این افراد عجین هستم و آن‌ها را پدر و الگوی خودم می‌دانم.


مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این‌که تکلیف دوشغله بودنش چه شد با خنده گفت: 7، 8 شغل دارم و همه را هم انجام می‌دهم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد