مشاهیر مشهد چه کسانی هستند ؟

مشاهیر مشهد چه کسانی هستند ؟

شهر مشهد , مشاهیر مشهد ، نام مشاهیر مشهدی ، چهره های ماندگار مشهد ، حکیم ابوالقاسم فردوسی، حکیم ارد بزرگ . خواجه نظام الملک توسی . اردبزرگ مشهدی . دانشمندان مشهد . مشاهیر معروف شهر مشهد . مشاهیر استان خراسان رضوی . Mashhad . مشهد مقدس , ,دیدنی های مشهد
مشاهیر مشهد چه کسانی هستند ؟

مشاهیر مشهد چه کسانی هستند ؟

شهر مشهد , مشاهیر مشهد ، نام مشاهیر مشهدی ، چهره های ماندگار مشهد ، حکیم ابوالقاسم فردوسی، حکیم ارد بزرگ . خواجه نظام الملک توسی . اردبزرگ مشهدی . دانشمندان مشهد . مشاهیر معروف شهر مشهد . مشاهیر استان خراسان رضوی . Mashhad . مشهد مقدس , ,دیدنی های مشهد

چشم‌انداز مرمت در مدرسه عباس‌قلی خان مشهد

http://www.chtn.ir/UploadedFiles/Fa/News/2/Image62616.jpg


هم‌اکنون عملیات تهیه طرح مرمت مدرسه عباس‌قلی‌خان واقع در حاشیه جنوبی خیابان نواب صفوی مشهد اجرا شده است. مشاور پروژه تهیه طرح مرمت مدرسه عباس‌قلی‌خان در گفتگو با میراث آریا(chtn)ضمن بیان این مطلب افزود: بر اساس مذاکره‌های صورت گرفته با اعضای هیأت امنای این حوزه، طرحی برای مرمت این مدرسه تهیه شد. احسان زهره‌وندی درادامه خاطرنشان کرد: این مدرسه به دلیل بروز آسیب‌های رطوبتی بسیار به بام سازی و کف سازی نیاز دارد. وی با بیان این‌که در این طرح، خریداری زمین‌های پشت ساختمان برای توسعه مدرسه دیده شده است تصریح کرد:در این طرح، الحاقات افزوده شده در دوره‌های پیشین نیز حذف خواهد شد. وی با اشاره به وجود تزئینات گچی، آجری، مقرنس و کاشی‌کاری موجود در مدرسه عباس قلی خان اظهارداشت: این بنای ساخته شده در دوره صفوی، دارای دو طبقه، چهار ایوان و حیاطی مستطیل شکل است. این کارشناس ارشد مرمت و احیای بناها و بافت‌های تاریخی با بیان این‌که هم‌اکنون اداره‏ اوقاف مسئولیت موقوفات این بنا را بر عهده دارد بیان داشت: عملیات مرمت سرویس بهداشتی و فضاهای تدریس نیز از دیگر اقدامات موجود در طرح مرمت این بنای تاریخی است. خاطرنشان می‌شود: این مدرسه در سال 1077 قمری توسط عباس‌قلی خان شاملو بیگلربیگی وزمان شاه سلیمان صفوی ساخته و سپس وقف طلاب علوم دینی شد.
نظرات 2 + ارسال نظر


سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم در ضمن ادرس وبلاگ من این یکی هستش : www.Bia2Forex.Blogfa.com لطفا همین را لینک کنیدسلام دوست عزیز

سلام دوست عزیز
من امروز به وبلاگت اومدم تا یه درخواستی ازت بکنم به عنوان یک همکار یک لطفی در حق من بکن میخوام به وبلاگ من یه سری بزنی .در مورد فارکس اطلاعات داری یا نه؟ اگه داری خوشحال میشم تجربیاتت رو در اختیار من هم قرار بدهی ولی اگه اطلاعی نداری ازت میخوام وبلاگ من رو مطالعه کنی شاید مسیر زندگیت از امروز تغییر کرد و تو هم به جمع تاجران دنیای فارکس پیوستی . در نهایت اگه یه لطف کوچیک هم در حق من بکنی خیلی خیلی ازت ممنون میشوم . ازت میخوام روی عکس اون خانم که کنار وبلاگ من هستش کلیک کنی فقط و وارد سایت اصلی بشی . فقط همین . دوست من با این کار ترافیک وبلاگ من رو نزد اون سایت بالا میبری و من به عنوان یک ایرانی میتونم رتبه ی اول رو در اون سایت بیارم و اتفاق دیگه ای رخ نمیدهد اگه میتونی برای کمک به من لینک وبلاگم رو به ادلیستت هم بفرستی ممنون میشم . پیشاپیش از لطفی که در حق من میکنی ازت ممنونم
بعد از اینکه اون لطف رو در حقم انجام دادی بهم یه خبری هم بده .راستی با تبادل لینک موافقی؟ اگه اره لطفا من رو با نام" اموزش فارکس" لینک کن بعدم بهم بگو با هرنامی که میخواهی لینکت کنم در ضمن ادرس وبلاگ من این یکی هستش : www.Bia2Forex.Blogfa.com لطفا همین را لینک کنیدسلام دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد